Fagdag om vald

Kommunen inviterte i går alle tilsette til fagdag om vald i Kulturbadet.

Det blei informert om tenesta vår, TryggEst. Det er ein av fleire tilgjengelege telefontenester ein kan nytte seg av dersom ein blir utsett for vald, eller er bekymra for at andre blir det.

Vi hadde besøk frå fantastiske foredragshaldarar frå to ulike organisasjonar, Vi tror deg stiftelsen og Foreningen mot psykisk vold.

Vi tror deg-stiftelsen står saman mot valdtekt, seksuelle overgrep og vald. Stiftelsen ønsker å ivareta, førebygge, avdekke, belyse og styrke rettssikkerhet. Du kan lese meir om stiftinga på nettsida deira.

Foreningen mot psykisk vold er ei forening der alle som opplever eller har opplevd psykisk vold, direkte eller indirekte, kan få hjelp. Du kan lese meir om foreinga på nettsida deira.

Vi takkar alle som tok seg tid til å delta.